Select Page

Iskolánk ministráns tanulói számára a szeptember nemcsak a tanév kezdetét jelenti. Ők, akik rendszeresen teljesítenek oltárszolgálatot, ilyenkor kiránduláson vehetnek részt. Igy köszönjük meg munkájukat. Ebben a tanévben az is a célok között szerepelt, hogy az egymástól való elszakadás okozta távolságokat csökkentsük.

Szeptember másodikán gyönyörű napsütéses időben és nagy izgalommal indultunk el, hogy a közösséget újra építsük.  Ezen a délutánon a Tisza-tavi Ökocentrumban jártunk. Legnagyobb élményt a hajózás jelentette, de rácsodálkoztunk a hazai halak óriásaira és a játék is jólesett ám! Szállásunk Sarudon volt, a Genezáret Üdülőben, melynek kényelmét volt már alkalmunk élvezni. Vacsora után focimeccs kezdődött, később, mikor újra megéheztek a játékosok, fellobbant a tűz és előkerült a szalonna! Sütögettünk, énekeltünk, még a csillagokat is megláthattuk, olyan tiszta volt az éjszakai égbolt! Másnap délelőtt nagy sétával búcsúztunk a hattyúktól és kacsáktól, meg a Tiszától is. Folytatódtak a meglepetés programok, fagyizással, sütizéssel. Mezőkövesden körülsétáltuk a Jézus Szíve templomot, gyönyörködtünk a szép parkban. Délután értünk haza.

Köszönjük a lehetőséget fenntartónknak, az Egri Főegyházmegyének. Ígérjük az oltár mellett újult erővel háláljuk meg gondoskodásukat!